.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوري اسلامي 1 شنبه

* ميخواهند مسجد جمكران را هم به بودجه دولتي وصل كنند! به گزارش شفاف به نقل از روابط عمومي استانداري قم، استاندار قم گفت: اختصاص رديف بودجه براي مسجد جمكران ضروري است. براساس اين گزارش، حجت الاسلام موسي پور افزود: "براي سال آينده مالي رايزني با مجلس و دولت محترم براي احياي رديف بودجه مسجد انجام خواهد شد و اعتبارات استاني و ملي پيش بيني شده براي مسجد جمكران نيز كه تا به حال تخصيص نيافته است اميدواريم با پيگيري‌هاي جدي تحقق يابد." وصل كردن اماكن مذهبي به بودجه دولت، عوارض منفي زيادي دارد.
* سايت اصولگراي جهان نوشت: براساس گزارش‌هاي مكرر مردمي، بخشي از سواحل خزر بدون نظارت مأمورين انتظامي، دچار وضعيت تأسف باري شده است. اخيراً گزارش شده كه در بخش‌هايي از اين سواحل كه داخل شهرك‌هاي ويلايي قرار دارد، زن و مرد برهنه در كنار هم به آب مي‌روند و متأسفانه نيروي انتظامي نسبت به اين موضوع و تذكر به هنجارشكنان كاملاً بي توجه است. مطابق آنچه گزارش شده است در اين شهرك‌هاي ويلايي كه اغلب سرمايه‌داران تهراني در آنها ساكن هستند، زنان كاملاً بي حجاب در خيابان‌ها رفت و آمد مي‌كنند و سواحل آب نيز در ابتذال غيرقابل توصيفي قرار دارد.
* ژاپن و كره جنوبي نيز به صف كشورهايي پيوستند كه علاوه بر قطعنامه تحريم شوراي امنيت، خود تحريم‌هاي جداگانه‌اي را عليه ايران اعمال مي‌كنند. به گزارش عصر ايران به نقل از روزنامه واشنگتن پست، كره جنوبي و ژاپن نيز قصد دارند تحريم‌هاي مضاعفي را عليه ايران اعمال كنند اما هنوز معلوم نيست خود تحريم‌هاي مستقلي را وضع و اعمال خواهند كرد يا اينكه از تحريم‌هاي مستقل و مضاعف استراليا، آمريكا و اتحاديه اروپا پيروي خواهند كرد. پس از اقدام شوراي امنيت در تصويب قطعنامه 1929 و تاييد تحريم‌هاي جديد عليه ايران، كشورهاي استراليا و آمريكا و اتحاديه اروپا، تحريم‌هاي مستقل و مضاعفي را عليه كشورمان اعلام كردند. به نوشته اين روزنامه، كشورهاي ديگري نيز به اين تحريم‌هاي خارج از چارچوب شوراي امنيت نيز پيوسته‌اند كه هنوز نام آنها اعلام نشده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.